Stappenplan - Circlebeheerder 

Stap voor stap aan de slag met de Circle of Performance 

Allereerst: wat geweldig dat je met de Circle of Performance aan de slag gaat. Onze Circle of Performance helpt organisaties succesvol te worden en te blijven. Daarvoor onderscheiden wij vier deelgebieden: strategie, communicatie, operationeel en financieel. Op al die gebieden kun je met de Circle aan de slag. 

Iedere klantomgeving heeft één of meerdere Circlebeheerders: beheerders die ervoor zorgen dat de Circle goed in de organisatie wordt ingezet. Hier gaan we je laten zien hoe je als zogenaamde Circlebeheerder met de Circle of Performance aan de slag gaat. Hieronder lopen we je er stap voor stap doorheen! 

Circlebeheerders aanwijzen

Allereerst is het natuurlijk zaak dat je één of meerdere Circlebeheerders aanwijst. Daarvoor heb je logischerwijs rechten nodig tot de beheermodule Gebruikers. Wil je Circlebeheerders beheren? Doorloop dan de volgende stappen: 

Klik in het menu op 'Beheer'
Klik in het submenu op 'Gebruikers'
Klik op het tabblad 'Circlebeheerders'

Je kunt hier gebruikers aanwijzen als Circlebeheerder door ze van de linkerkant naar de rechterzijde te verplaatsen. Omgekeerd kan natuurlijk ook: dan ontneem je de gebruiker de Circlebeheerder rechten. 

Toegangsverzoeken verwerken

Externen kunnen toegang vragen tot jouw klantomgeving. Jij bepaalt als Circlebeheerder welke gebruikers deze toegang krijgen. Een toegangsverzoek begint altijd met een mailtje aan alle Circlebeheerders. In jouw klantomgeving kun je vervolgens bepalen wat je met deze verzoeken doet. Dit doe je als volgt (we gaan er daarbij natuurlijk vanuit dat je bent aangewezen als één van de Circlebeheerders): 

Klik rechtsboven op jouw naam
Klik in het uitklapmenu op 'Toegangsverzoeken'
Klik op 'Accorderen' als je een open verzoek wilt toekennen
Klik op 'Intrekken' als je een eerder toegekend verzoek wilt intrekken

Subcircles activeren

De Circle of Performance bevat een behoorlijk aantal circles, bijvoorbeeld Leiderschap, Externe Communicatie en Privacy. Al die circles zijn op hun beurt weer onderverdeeld in subcircles: sets van items over een specifiek onderwerp. Jij bepaalt als Circlebeheerder welke subcircles worden geactiveerd in jouw klantomgeving. Dit doe je als volgt: 

Klik in het menu op 'Beheer'
Klik in het submenu op 'Performance'

Je ziet nu alle subcircles. En dat zijn er nogal wat! Staan er al vinkjes? Dan zijn dat jouw geactiveerde subcircles. Maar je kunt er natuurlijk zelf subcircles bij zetten (of afhalen). Dit doe je eenvoudig door de betreffende subcircles te selecteren en te klikken op 'Opslaan'. 

Wil je alle subcircles binnen een circle (de)activeren? Klik dan op het vinkje voor de naam van de circle. En wil je misschien zelfs een cluster van circles binnen een thema (de)activeren? Klik dan op het vinkje voor het thema. 

Inhoud

We raden nieuwe gebruikers aan om het stappenplan stap voor stap door te nemen. Maar natuurlijk kun je ook meteen naar een pagina springen!

Circle of Performance

Ga je met de Circle of Performance aan de slag? In dat geval vind je hieronder op basis van rollen nog meer informatie!

Hulp nodig?

Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem. Ons team staat voor je klaar om je te helpen.

TELEFOON
E-MAIL
5339 Performity Logo   RGB

onderdeel van

Performance Collective logo RGB zonder payoff
Informatie
nieuwsbrief
TELEFOON
ADRES

Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam

zakelijk

KVK       89213602
BTW     NL862433873B01
IBAN     NL84 RABO 0343 9299 88