Update 04-01-2023
Performity staat voor eenvoud. En dat geldt ook voor ons dienstverleningsniveau (ook wel service level genoemd). Iedere klant is voor ons gelijk en iedere klant heeft recht op een stabiele, betrouwbare, performante en goed onderhouden omgeving. Op deze pagina lees je wat Performity hieronder verstaat en hoe we je helpen als er iets aan de hand is. Op Performity kun je rekenen!
Wij garanderen een uptime van minimaal 99%, buiten de reguliere updatecycli die hieronder worden genoemd.
We streven naar een updatecyclus van minstens 1x per maand, bestaande uit verbeteringen, nieuwe functionaliteit en foutoplossingen. De updates worden op rustige tijden uitgevoerd ('s avonds of in het weekend). Performity kan dan eventjes offline zijn.
Onze kantoortijden zijn maandag tot vrijdag 9:00 tot 17:00, uitgezonderd feestdagen.
Het kan natuurlijk voorkomen dat iets in Performity het niet doet zoals het zou moeten (incident) of zoals je zou willen (uitbreidingsverzoek). Ook kan het zijn dat je vragen hebt. We hanteren dan de volgende richtlijnen:
Incident melden
Incidenten en uitbredingsverzoeken kunnen 24/7 worden aangemeld via mailadres support@performity.nl. Ze worden verwerkt tijdens kantoortijden. We laten je persoonlijk weten als we je mail in behandeling hebben genomen. Je kunt ons natuurlijk ook bellen op 088 - 206 30 06, maar doe dat bij voorkeur alleen bij productieverstorende incidenten (zie onder).
Welke informatie geef je mee bij een incident:
In de regel nemen wij de prioriteit over die de melder aangeeft. Als er reden is om hiervan af te wijken (prioriteit verhogen of verlagen), dan zullen we dit communiceren naar de melder.
Uitbreidingsverzoek melden
Bij uitbreidingsverzoeken voldoet een titel en uitgebreide beschrijving.
Vraag melden
Bij vragen kun je overal binnen Performity het lampje rechtsboven gebruiken voor meer uitleg over een scherm of voor het stellen van een vraag. Je kunt je vraag ook mailen naar support@performity.nl.
Uiteraard proberen we je zo snel mogelijk te helpen met je incidenten, uitbreidingsverzoeken of vragen. Om ervoor te zorgen dat de zaken die het snelst aandacht nodig hebben ook als eerste worden opgepakt, hanteren we de volgende richtlijnen:
Wij willen een betrouwbare en veilige partner zijn. Sterker nog: dat is één van onze belangrijkste aandachtspunten. Jouw data is veilig bij ons. Dat betekent dat wij voldoen aan hoge standaarden. Regelmatig controleren wij ons beveiligingsniveau, onder andere door gebruik te maken van de volgende (online) controles:
Het kan zijn dat je een vraag hebt over ons dienstverleningsniveau. Aarzel niet, wij horen graag van je!