Performity biedt privacy by design. Dat betekent o.a. dat wij geen toegang hebben tot de omgeving van onze klanten. Tenzij de klant zelf aangeeft dat wij toegang krijgen.
Wanneer je een support medewerker van Performity toegang wilt verlenen tot jouw Performity omgeving, moet jouw account natuurlijk wel de rechten hebben om dit te doen. Dat gaan we dan ook als eerste controleren:
Verschijnt nu het menu-item 'Support toegang'? Prima, dan kun je de support medewerker toegang verlenen. Zie je het menu-item niet? Dan moet dit recht aan jouw account worden toegevoegd (of je moet het door iemand laten doen die dit recht al heeft). We gaan er hieronder verder vanuit dat je het recht hebt gekregen.
Er verschijnt nu een kort formulier.
De support medewerker van Performity kan nu inloggen met een beheerder account. Zijn de werkzaamheden afgerond? Je hoeft niet te wachten tot de opgegeven einddatum en -tijd zijn bereikt. Je kunt ook eerder naar deze pagina gaan. Zolang de toestemming actief is, vind je daar de knop 'toegang intrekken'.
Iedere toestemming wordt netjes gelogd. Dit zie je ook op deze pagina. Zo weet je altijd wanneer (en waarom) een Performity support medewerker toegang heeft gekregen tot jouw klantomgeving.
Lichtenauerlaan 114-120
3062 ME Rotterdam
KVK 89213602
BTW NL862433873B01
IBAN NL84 RABO 0343 9299 88